Najlepszy - Driving Miss Daisy
Najsłabaszy film jaki widziałem - Człowiek pies - dałem 5, ale widzę, że niektóre maja nawet mniej niż 5 średnią
Najlepszy: "Skazani na Shawshank"
Najgorszy: ciężko się zdecydować, tyle tego: "Fajerwerki próżności", "W sieci pająka", "Batman: Początek", "Bez przedawnienia", "Siostra Betty", "Wanted: Ścigani", ale pewnie jeszcze nie raz nas czymś zaskoczy. Ma nielichy talent do rozmieniania się na drobne i podpisywania bardzo kiepskich projektów...