Kampania długa i świetna, Świetne postacie na czele z Czarnym Charakterem, Oprawa graficzna genialna i do dziś się trzyma i wygląda lepiej niż w kolejnych odsłonach, Muzyka, Dźwięk świetny, Multi jest tylko bardzo dobry ale tylko bardzo dobry, ten pseudo tryb zombie mógł by nie istnieć w tej grze jest słaby.
A ogółem świetna gra.
Ostatnia tak wybitna kampania w Call of Duty. Rewelacyjne kino akcji z genialnym klimatem bliskiej przyszłości. Jakieś tam kiczowate Wolfensteiny i Doomy mogą temu buty pucować.
Pierwsze części tak. Ale skąd podnieta ostatnim Doomem, który jest zwykłą wyrzynką z lepsza grafą ( w niczym nie lepszą od Infinite Warfare? )?
Id swoje najlepsze lata miał na początku. Quake i Quake 2 to ich najlepsze tytuły. A od Dooma 2016 100 razy bardziej wolę Rage, który miał wyśmienity klimat.
Tak czy siak Advanced Warfare to ostatni niestety wybitny Cod. Mija już 8 lat i jedynie Infinite Warfare się do niego zbliża i może troszkę tylko odświeżone MW.
U mnie z Codow najgorsze są od Treyarchu prawie wszystkie poza Black OPS 1 ale też Cold war czy Black OPS 4 też spoko były a reszta średnie Cod 3 i World at war , guwniane Black ops 2 oraz przeciętny z kilkoma fajnymi elementami Black ops 3.
Black Ops 2 był świetny. Zaraz za Advanved. Zaliczam go do najlepszych części ever Wybitne części w serii to Cod 1, Cod 2, Cod 4, Cod Black Ops, Cod Black Ops 2 i Cod Advanced Warfare. Bardzo dobre to - Cod MW 2, Cod MW3, Cod Ghost, Cod Infinite Warfare, i może jeszcze nowe MW. Dobre to w zasadzie cała reszta. Na pewno są to World At War, Black Ops 3, WW2, Black Ops Cold War. Najsłabsze to Cod 3 i Vanguard i pozbawiony singla Black Ops 4.
U mnie:
- Wybitne: MW 1
-Bardzo dobre : Advanced warfare, Ghosts, Black ops 1, MW2, MW 2019, Infinite warfare, Cold war, WW2, Cod 2
-Dobre: MW3, Black ops 4, Cod 1
-Przeciętne: Black ops 3
-Średnie lub poprawne do bólu: Cod3 i World at war
-Fatalne i najgorsze: Black ops 2