Reacher
powrót do forum 2 sezonu

Pierwszy sezon oprócz durnej końcówki był dla mnie bardzo solidny, drugi ledwo domęczyłem i ilość kretyńskich, patetycznych scen wybiła ponad skalę. Ale dopiero po jakimś czasie dotarło do mnie, jak bardzo Z DUPY jest cała intryga tego serialu.

Wszystko się zasadza na tym, że główny czarny charakter sprzedaje 650 supernowoczesnych wyrzutni rakiet żeby dostać 65mln dolarów i żyć sobie z tego na emeryturze. Z tego co zrozumiałem, on tam jest szefem wszystkich szefów w tej firmie i nikogo nad sobą nie ma. I serio, właściciel firmy zbrojeniowej, która robi super nowoczesne rzeczy dla rządu USA, miałby robić wała na 65 mln dolców??? Jestem totalnym laikiem, ale domyslam się że samo know-how, zakład produkujący taki sprzęt i sama firma jest warta wielokrotność tej sumy. Jak chciał sobie żyć spokojnie na emeryturze, mógł sprzedać firmę i mieć wszystko w dupie, ale on wolał robić taką intrygę, ryzykować więzieniem, mordować dziesiątki osób żeby mieć na waciki? :D
Sama ta suma jest jakaś bez sensu - wychodzi na to, że jedna wyrzutnia rakiet strzelająca pociskami, które są nie do zestrzelenia kosztuje 100k $ (650 sztuk sprzedał za 65 mln $). Kurde, przecież wystarczy 10 sekund w Google, żeby się dowiedzieć, że JEDEN pocisk balistyczny potrafi kosztować kilka milionów dolarów.
I szef firmy, która jest właścicielem takich technologii i produkuje setki takich pocisków, ma robić wała na 65 mln?!

Aż mi się nie chce wierzyć, że sama podstawa tego serialu bazuje na takich debilnych założeniach. Jestem w stanie zrozumieć absurdy pojedynczych akcji, typu idiotyczna walka w helikopterze, ale tego już nie jestem w stanie ogarnąć umysłem. Mogli chociaz wywalić sumę w kosmos, żeby faktycznie brzmiała wiarygodnie.

Czy tylko ja to zauważyłem? Może ja zrobiłem gdzieś błąd i tak naprawdę to ma sens, który mi umyka? :D

ocenił(a) serial na 8
serwet