PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=720696}
7,3 17 731
ocen
7,3 10 1 17731
O mnie się nie martw
powrót do forum serialu O mnie się nie martw

caly serial

ocenił(a) serial na 7

jest dosc dosc smieszny ale ja osobiscie ogladam go nie dla Igi i Marcina ,wcale nie czekajac na ich romans czy milosc.Ogladam go dla Krzysztofa Maleckiego jego postac i texty mnie rozbawiaja do lez.

ocenił(a) serial na 8
kgkarina33

Ja myślę że coś będzie chyba między nimi,a co do Krzyśka to gość wymiata :)))

kgkarina33

hahaha mam tak samo Krzyś jest niezmieski, mistrzostwo świata... bardzo fajny aktor...

ocenił(a) serial na 7
kgkarina33

cos sie stal osobiscie lubie Joanna Kulig jako aktorke,ale nie wiem czy tylko mnie ale jej postac zaczyna mnie w tym serialu mocno irytowac.

ocenił(a) serial na 5
kgkarina33

Mam podobne odczucia, jej rola jest odrobinę przerysowana. Może na tle innych postaci wypada gorzej, bo jest nieautentyczna, taka wydumana. Wiem co mówię, pracuję od lat w podobnym środowisku i tylko ona odstaje, reszta jest jakby żywcem przeniesiona z życia. Ktoś dobrze obserwował to środowisko kancelaryjno-prawnicze.

boena2

Zgadzam się, dobrze pokazane środowisko. Nie wypowiadam się na tematy prawne, nie znam się, więc nie wiem, czy tu jest ok, ale ostatecznie to serial obyczajowy, natomiast ludzie są pokazani tacy, jakimi są. Dlatego wydaje mi się, że związek Igi i Marcina nie uda się. Oczywiście, to serial, więc będzie, ja scenarzyści wymyślą ;-)

ocenił(a) serial na 10
boena2

czyli rola krzyska wedlug ciebie nie jest przerysowana, a rola Igi jest, tak? gratuluję spostrzegawczości,

ocenił(a) serial na 10
kgkarina33

Mnie irytuje od początku... Jest za bardzo taka do przodu, sama nie wiem, myślę że jakaś inna aktorka lepiej by się sprawdziła...

kornela93