Klangor
powrót do forum 1 sezonu

Nie jestem technikiem kryminalistyki jednak każdy wie że inną ranę zrobi ostre narzędzie, a inne "tulipan".( poprawienie rany po śmierci nic nie da). Upozorowane miejsce zbrodni, to porażka - krew szybko zastyga i nie da się jej ułożyć. Brak krwi rozbryzgowej po przecięciu tętnicy. Chłopak z taką raną nie wyszedł by na pokład barki a dziewczyna by go nie poradziła wyciągnąć. Nikt nie sprawdził gdzie wcześniej logowały się telefony. Policja wiedziała od taxiarza że dzieciaki były na nadbrzeżu, ale tego nie sprawdzili. No i w całym mieście jest tylko jedna kamera która ich nagrała.

Pomijając to jednak film naprawdę niezły.

ocenił(a) serial na 8
darek210

Błędów jest dużo więcej. Ale też takich "zwykłych niedoróbek". Pomimo tego ogląda się dobrze, i dałbym chętnie 8, gdyby nie oklepane, przewidywalne zakończenie.

ocenił(a) serial na 7
mr_wtyczka

Mnie bardziej przeszkadzały właśnie te błędy niż samo zakończenie. Fakt że przewidywalne, to gdyby było inne to mielibyśmy tragedię a nie dramat.

ocenił(a) serial na 9
darek210

Nie masz racji. Oglądałam jeszcze raz i Mecwaldowski poderżnął mu gardło właśnie tulipanem, nie "ostrym narzędziem"- tą siekierkę Musiał trzymał do końca w ręce. Co do reszty to kwestia dyskusyjna, od zdarzenia miął niecały tydzień i nie wiadomo jakie byłyby ostateczne ustalenia śledztwa. W toku serialu śledczy dopuścili udział osób trzecich i uznali, że sprawa przebiegu zbrodni może się rozjaśnić dopiero po odnalezieniu drugiego ciała/ uczestnika zdarzenia.

ocenił(a) serial na 7
Puk_Puk

Fakt, to był tulipan.
Reszta jest jednak naciągana. Jedyne co może uzasadniać to zwykłe nieróbstwo, bo łatwiej zamknąć sprawę niż znaleźć dowody. Ciała dziewczyny potrzebowali żeby zamknąć sprawę, bo co mogło dać ciało samobójczyni.

ocenił(a) serial na 5
darek210

Błędy to jedno, ale jak dla mnie serial był po prostu bardzo przeciętny. Ot, kryminał jak wiele innych, niczym się nie wyróżnia, stąd dziwią mnie wysokie oceny.