PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=10010614}
7,5 9 106
ocen
7,5 10 1 9106
6,8 9
ocen krytyków
Heartstopper
powrót do forum serialu Heartstopper

Można zrobić delikatny serial o seksualności bez wulgaryzmów?
Bez walenia w d....?
Bez chamstwa? Można.
Fajny serial.
Totalna przeciwwaga dla Szkoły dla Elity.

ocenił(a) serial na 10
szymon1984_filmweb

Porównujesz dwie skrajności tutaj, bo "Szkoła dla elity" to zwyczajnie serial wulgarny, takie też są, niemniej zgadzam się z tobą - dla mnie ten jest po prostu o niebo lepszy. Ciepły w odbiorze i mega pozytywny :)

ocenił(a) serial na 6
fizzlymike

basniowy z happy edem dla mlodszych widzow osobiscie wdzilem lepsze i pisze to jako zywa encklopedia kina queer

Weise

Dasz tytuły??? Nie znam się za bardzo a chciałabym obejrzeć...

ocenił(a) serial na 6
kubiku77

czttery kiezyce nigdy nieocej lez berekawczek morgan my dwie 80dni w cimno lada dzin mecz ostatni

Weise

Dzięki :)

ocenił(a) serial na 8
Weise

Problem z poprawą polszczyzną?

ocenił(a) serial na 6
szymon1984_filmweb

tak choruje namozgowe poraznie

Weise

Nie mogę rozszyfrować drugiego i trzeciego tytułu… :(

ocenił(a) serial na 6
ntx

my dwie ostatni mecz

ocenił(a) serial na 6
ntx

morgan(2012) o wozkowiczu jak ja

ocenił(a) serial na 6
ntx

lada dzien
2012 rok

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
szymon1984_filmweb

Ja nie mam problemu z „waleniem się w dupę” w Szkole dla Elit. Tam jest po prostu pokazane wprost porządanie i jak to wyglada u nastolatków. Myślicie, że oni to robią przy zgaszonym świetle pod kołdrą. Zresztą najwazniejsze jest, że w całej tej wulgarności serialu jest jakiś morał.

ocenił(a) serial na 8
faazzeerr

Oczywiście ale też serial jest po prostu obrzydliwy i wszystkiego a po nim odechciewa.
Wulgarny i zboczony.

szymon1984_filmweb

Dla Ciebie może tak, ale dla mnie nie. Wole wulgarne, zboczone ale prawdziwe, niż cukierkowe , grzeczne ale sztuczne.

faazzeerr