Szukam podobnych seriali do tego z rozwijającym się wątkiem romantycznym między głównymi
bohaterami. Znacie jakiejś?
Bones na pewno ;)
a czy to mają być seriale kryminalne czy obyczajówki i komediowe też mogą być?
Ja polecam Mentalistę. Tylko, że na ten wątek romantyczny trzeba trochę poczekać ;) Chociaż od 2 sezonu już tam jakieś przesłanki są.
Mentaliste cały czas oglądam, a problem polega na tym że trochę seriali widziałem
kibicuje im chyba od pierwszego odcinka!
i po prostu nie mogli lepiej tego sezonu zakończyć. :)
Ja mam dokładnie takie same odczucia. ;)
Z resztą Patrick i Teresa wyglądają razem naprawdę uroczo...
"Mentalista" najlepszy! :D
Dopiero co zaczęłam oglądać "Castle'. Kończę pierwszy sezon. Zauważyłam, że jest to w stylu "Mentalisty" właśnie, ale jakoś specjalnie mnie nie wkręcił. Zdecydowanie wolę Jane & Lisbon ^^ Czy "Castle" się rozkręci?
Wiesz, ja zaczęłam od Castle'a, dopiero dużo później zabrałam się za Mentalistę. Ale zdecydowanie warto oglądać Castle'a, rozkręci się - praktycznie z każdym odcinkiem jest lepiej :) Z resztą zobaczysz sama.
No i może właśnie dlatego nie mogę się wkręcić w "Castle'a" - bo zaczęłam od wisienki na torcie ^^
Ok, to oglądam dalej :) Dzięki za szybką odpowiedź :D
Forever, chociaż dopiero trwa 1 sezon, ale serial wciąga od pierwszego odcinka, główny bohater na miarę Castle czy Patricka Jane.
Backstorm. Naprawdę świetny serial, mimo małej liczby odcinków (na razie) :)
I jeszcze Elementary, czyli amerykański Sherlock rozwiązujący zagadki nie tylko kryminalne. Naprawdę polecam.
to u mnie podobnie :D a jakie masz pozostałe dwa jeśli mogę wiedzieć? bo już tyle czasu szukam jakiegoś nowego fajnego, a może akurat tych nie znam :D
Suits i Gra o Tron :D Więc raczej znasz, ale "The last man on earth", "iZombie", albo "Silicon Valley" mogą Cię zainteresować :D
Dla mnie Mentalista (chociaż ostatni odcinek zepsuł całe 7 sezonów), Potem najlepsze The Closer i Major Crimes, zdecydowanie Forever i bardzo mi szkoda ze nie będą kręcić tego dalej dobrze że historia niejako została zamknięta To tak bardziej w stylu Castlea choć lepsze bo Castle sie dla mnie skończył na 3 sezonie potem tylko pojedyncze odcinki są fajne.
Ogólnie teraz trzeba wręcz dodać serial "Lucyfer"
http://www.filmweb.pl/serial/Lucyfer-2016-742520
jak oglądałem Castle to cały czas z tyłu głowy miałem Hawaii Five-0 więc polecam
Gorąco polecam 'Chuck' -rozwijający sie wątek romantyczny i duża dawka humoru, do tego oczywiście 'mentalista' no i jeszcze troszke w innym stylu 'fringe'- tutaj też będzie rozwijał się wątek romantyczny między dwoma głównymi bohaterami: Olivią i Peterem, ktorzy przy wspolpracy z genialnym ale lekko zwariowanym naukowcem(ojcem petera) rozwiazuja zagadki kryminalne ale zawiarajace w sobie troche powiedzmy paranormalnosci. Jeszcze jeden świetny serial nowy to 'nocny agent' na netflixie, takze wystepuje wątek romantyczny między dwoma głównymi bohaterami. Agent fbi wraz z byla szefowa firmy IT rozgryzaja spisek rządowy