Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Iris - 7 2 - W imię dziecka - 7 3 - Królowa sceny - 7 4 - Garderobiany - 6 5 - Król Lear 1998 - 6 6 - Notatki o skandalu - 4 7 - Niewinna - 3