Radiohead

8,3
13 ocen muzyki
powrót do forum osoby Radiohead

Dla mnie grupa zbyt przechwalona. Owszem, są outsiderami, podążają własną ścieżką, nie ulegają presji rynku...Ale ich twórczość wydaje mi się przesadnie pompatyczna, przeintelektualizowana, mdła..."Ok. Computer" to dobry album, ale żeby od razu nazywać go arcydziełem??? Thom York, też jakiś taki niedorobiony flegmatyk, paralita, solista kultowej grupy powinien mieć charyzmę, wyrazistą osobowość...Zespół przereklamowany, nie widzę osobiście nic zachwycającego w ich muzyce, trochę smutku. psychodelii, lamentowy głos Yorka jakby nie mógł wydusić kloca, brzmienie nie porywa, raczej usypia, ambicja utworów wymuszona, przesilona, że aż robi wrażenie sztuczności. Przesłuchałem całą dyskografię "Radiogłowych", więc wiem co mówię, jestem fanem dobrej muzyki i nie podzielam "achów" i "echów" nad tą (bądź, co bądź) szanowaną formacją.

crusing24

"solista kultowej grupy powinien mieć charyzmę" - Co to w ogóle za słowo? powinien? wg kogo, ciebie? Nie wiem co rozumiesz poprzez pojęcie charyzmy. Jednakże Yorke jest takim jakim być powinien wokalista grupy alternatywnej.
Twoja wypowiedź jest poniżej standardowo obraźliwego, pseudo inteligentnego poziomu. Dlatego nie będę wszystkiego się czepiać, za to połączę się z tobą, drogi hejterze, "fanie dobrej muzyki" w nadziei na to, że przynajmniej twoja krytyka stanie się konstruktywna i przemyślana. (Nie omieszkam dodać że " jakby nie mógł wydusić kloca" Jest po prostu śmieszne, oczywiście mam nadzieję że rozumiesz znaczenie pomiędzy słowem zabawne a śmieszne.)

Narvany_Chochlik

Taki ze mnie hejter jak z Ciebie partner do polemicznej dyskusji. Ja swoje argumenty przedstawiłem, przedstaw zatem własne, co do grupy Radiohead. Charyzma, to wyrazista osobowość sceniczna i powinien ją mieć każdy frontman czy to bandu alternatywnego czy komercyjnego (Bono, Gahan z Depeche Mode, Reznor z NIN Itp.) Yorke jest bezbarwny, a jego zespół przereklamowany!

crusing24