Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Pieśń zimowa - 6 2 - Cierpkie wino - 6 3 - Żegnaj, stały lądzie - 5 4 - Polowanie na motyle - 5 5 - Ulubieńcy księżyca - 5 6 - Był sobie drozd - 5 7 - Pastorałka - 5