Krótkometrażowe:
1. Pająk - 7/10
2. The Pitch - 6/10
3. Lucky - 6/10
4. The IF Thing - 6/10
5. Fuel - 5/10
6. Bloodlock - 4/10
7. Deadline - 4/10
8. Loaded - 3/10
W sumie u mnie podobnie:
1. Pająk - 8/10
2. Fuel - 7/10
3. Lucky - 7/10
4. The If Thing - 6/10
5. The Pitch - 5/10
6. Deadline - 4/10