Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Jako w piekle, tak i na ziemi - 9 2 - Diabeł - 8 3 - Kwarantanna - 6 4 - No Escape - 6 5 - The Poughkeepsie Tapes - 5