Pirania II: Latający mordercy-2/10 Terminator- 6/10 Terminator 2: Dzień sądu-7/10 Titanic-7/10 Obcy 2-8/10 Avatar-9/10
1. Aliens 2. Terminator 2: Judgment Day 3. The Terminator 4. Avatar 5. Titanic 6. The Abyss 7. True Lies
http://www.filmweb.pl/topic/474041/Ranking+Film%C3%B3w+Camerona.html
Hahahah, że niby Avatar najlepszy? Coś chyba z główką nie tak, Avatar jest zdecydowanie najgorszy!
Idź oglądać mangi,anime,hentai a nie oceniać terminatora. Jak można taką klasykę ocenić tak nisko?