Jak Wam się podobały filmy oparte na prozie HPL? Wpisujcie Wasze rankingi.
1 - Reanimator - 9 2 - From Beyond - 8 3 - the Dunwich Horror (1970) - 6 ---------------------------------------------------- 4 - Shuttered Room - 3 5 - Die, Monster, Die! - 3
1) Dagon 2)From Beyond 3)Reanimator 4)Nienazwane 5)Call of Cthulhu 6)Cthulhu
Obok Dagona mogę dopisać W paszczy szaleństwa.