Revolver - wg. mnie to jest jego najlepszy film, nie jest lekkim filmem w porównaniu do reszty jego dzieł, ale jest naprawdę genialny.
Podobno Rock'n'rolla jest jeszcze świetna ale nie widziałem
Też uważam, że ,,Revolver'' był najlepszy. Na drugim miejscu ,,Porachunki'' a ,,Przekręt'' na trzecim.
1. Revolver to chyba jeden z najbardziej niedocenionych filmów na świecie...
2. Porachunki
3. Przekręt