Co jakiś czas zdarza się, że nie mogę w ogóle otworzyć aplikacji na smartfonie, jak już uruchomię
to pojawia się komunikat, że ze względu na błąd aplikacja została wyłączona i wymaga
ponownego uruchomienia. Nie pomaga wyłączenie telefonu ani ponowna instalacja aplikacji.
Ostatnio przez 2 tygodnie nie mogłam jej uruchomić, dziś o dziwo bez problemu mi się udało.
Może to wina telefonu? Albo zapchanej pamięci.
Mi od czasu do czasu wyświetla się komunikat o braku połączenia z internetem, mimo, że wszystkie inne aplikacje potrzebujące dostępu do internetu normalnie działają. Na szczęście rzadko się to zdarza.
u mnie to samo - wp8 - reinstalacja aplikacji nic nie dała - może filmweb mógłby coś odpowiedzieć czy wie czemu wywala i czy to jest jakas usterka mozliwa do poprawki w najbliższym czasie?
Potwierdzam. Aplikacja w wersji dla WP8 po uruchomieniu wywala komunikat "Wystąpił błąd uniemożliwiający dalsze działanie aplikacji. By korzystać dalej, uruchom aplikacje ponownie". Zastosowanie się do polecenia nie pomaga.
Proszę o poprawkę. Przydałby się też komunikat z informacją o terminie naprawy.
Dopóki Filmweb nie poprawi błędu trzeba sobie radzić po partyzancku.
Błąd najwyraźniej tkwi gdzieś w synchronizacji aplikacji z naszym profilem na Filmwebie trzeba się zatem wylogować. Ponieważ nie zdążymy tego zrobić zanim pojawi się komunikat błędu robimy to tak: smarkfona odłączamy od internatu -> uruchamiamy aplikacje (off-line się nie wywala) -> wylogowujemy się i wychodzimy z apki -> uruchamiamy internat -> uruchamiamy apkę.
Niestety bez zalogowania aplikacja traci połowę swojej funkcjonalności.