Von Richthofen lata na myśliwcu Fokker model D.VII, kiedy to, zostaje mu pokazany nowy model Dr.I. W rzeczywistości model Dr.I został wycofany ze służby, zanim pojawił się model D.VII.
Podczas drugiej sceny walki w powietrzu, za pilotem niemieckiego myśliwca można zobaczyć antenę radiową. Samoloty podczas I wojny światowej nie miały zainstalowanego radia.
Kiedy Von Richthofen, po tym jak został trafiony przez Browna, ląduje na ziemi widzimy, że silnik samolotu jest w układzie promienistym, a śmigło jest metalowe.W rzeczywistości modele DR1 wyposażono w silnik rotacyjny Oberursel Ur.II i drewniane śmigło.
Jest wiele scen w filmie, gdzie światło słoneczne nie jest "ustawione" prawidłowo. Często widzimy samoloty walczące na całkowicie zachmurzonym niebie, lecz kilka sekund później, niebo jest już bezchmurne, a słońce świeci na pilota lub samolot. W jednej ze scen na ziemi, kilku pilotów, dyskutuje o śmierci jednego z ich kolegów. Stoją oni w cieniu skrzydła samolotu, by następnie stać na słońcu, choć w ogóle się nie przemieszczali.
W scenie, w której rozbija się samolot majora Boelke, w ujęciu z samolotu widzimy, że major leci prosto w silnie zalesiony obszar. Natomiast w ujęciu tej samej sceny z ziemi widzimy, że samolot rozbija się na otwartej przestrzeni.
Hermann Göring nie mógł latać wraz z Manfredem von Richthofenem w tzw. Latającym Cyrku, gdyż objął dowództwo nad tą jednostką po śmierci Czerwonego Barona.
W dniu śmierci Czerwonego Barona, Roy Brown i jego Dywizjon 209 latali na maszynach Sopwith Camel, a nie jak to jest pokazane w filmie na RAF-ach model SE-5.
Niemieccy żołnierze w okopach są uzbrojeni w brytyjskie karabiny Lee Enfield.
Hymn narodowy jaki można usłyszeć podczas scen pokazujących niemieckie imperium, to hymn republikański. Wprowadzono go dopiero po rewolucji w 1918 roku.
Niemiecki as Oswald Boelcke nie zginął, gdy jego samolot zderzył się z samolotem von Richthofena. Boelcke zginął, gdy podwozie samolotu Erwina Böhme zahaczyło o górne skrzydło jego myśliwca, powodując jego odpadnięcie.
W filmie, von Richthofen walcząc z brytyjskim, jednomiejscowym samolotem rozpoznawczym, zostaje postrzelony i zraniony w głowę. W rzeczywistości, w dniu 6 lipca 1917 roku, zostaje postrzelony w głowę przez strzelca-obserwatora, dwumiejscowego, brytyjskiego RAF-a model F.E.2.
W scenie, w której ster ogonowy majora Boelcke zostaje zahaczony podwoziem Richthofena, podczas zbliżenia widzimy, że klamry trzymające koła nie są przymocowane do samolotu.
Zdjęcia do filmu kręcono w Dublinie i Leixlip (Irlandia).