Niech każdy wpisze tu JEDEN film, który według Niego zasługuje na miano największego dzieło w historii kina. Przy setnym wpisie pozbieram wszystkie tytuły do kupy i zobaczymy co ztego wyjdzie.
Na początek zacznijmy od mojego ulubionego filmu na którego forum jesteśmy;).
1.Skazani na Shawshank
PS. Proszę nie prowadził tu kłótni, ani nie dawać niepotrzebych komentarzy, gdyż utrudni to późniejsze podsumowanie. Wpisujemy tylko tytuł filmu i ewentualnie jakiś komentarz w związku ze swoim głosem.
PPS. Jeśli Twój faworym jest już wpisany, to daj jakiś inny film (np. drugi w kolejce;))
Requiem dla snu - moim zdaniem najlepszy film, tylko trzeba go zrozumieć.
Leon zawodowiec
Skazani na Shawshank
Forrest Gump
Co prawda totalny rozrzut ale co tam.
1.Pulp Fiction
2.Skazani na Shawshank
3.Monty Python i Święty Graal
4.Scarface
5.Sin City
6.Pierwsza godzina From Dusk Till Down ( bo nie lubię takich "horrorów")
7.Skeczu Z Papugą Nie Będzie
8.Taksówkarz
9.Cztery Pokoje
10.Edward Nożycoręki
1.American Beauty
2.Pulp Fiction
3.Donnie Darko
4.Forrest Gump
5.Lot nad kukułczym gniazdem
6.Pianista
7.Trainspotting
8.Szósty zmysł
9.Borat
10.Głupi i głupszy
Oprócz filmów z współczesnych lat radziłbym Tobie cofnąć się o 50,60 lat i obejrzeć naprawdę wielkie kino Głupi i głupszy w pierwszej 10? to żart?
Głowa mnie boli od tego rozważania. Oto filmy które niosą za sobą wszystko to co człowiek w życiu przeżywa czyli wzloty i upadki!
- ROCKY 1
- Nic śmiesznego
Psychoza ten film według mnie zasłużył na co najmniej 5 oscarów niestety nie dostał żadnego. Krytycy dopiero po latach docenili ten film dla mnie jest to majstersztyk.
Moje Top10
10. Chłopiec z Marsa
9. Siła Strachu
8. Łowca Snów
7. Pozwól Mi Wejść
6. Most Do Terabithii
5. Tajemnica Brokeback Mountain
4. W Świecie Kobiet
3. Męska Historia
2. Mała Miss
1. Chłopiec w Pasiastej Piżamie
Żeby móc stworzyć taką listę trzeba by obejrzeć wszystkie istniejące filmy. Ten, kto ich obejrzał powiedzmy 200, 500 czy nawet 1000 NIE MA PRAWA pisać.
1. Terminator 2
2. Skazani na Shawshank
3. Więzień nienawiści ( American history x )
2001:Odyseja kosmiczna to film wszechświata.
A z tych ziemskich: Dogville, To nie jest kraj dla starych ludzi, Ziemia niczyja i Fantastyczna podróż
- Ojciec chrzestny
- Człowiek z blizną
- Terminator 1 & 2
- Rocky
- Szeregowiec Ryan
- Armageddon
- Gladiator
- Gorączka
- Skazaniec
- Godziny szczytu
- Poszukiwacze zaginionej arki
- Zabójcza broń
- W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju
- Wściekły byk
1.Przeminęło z wiatrem
2.Adwokat diabła
3.Ojciec chrzestny(trylogia)
4.Skazani na Shawshank
4.Leon zawodowiec
5.Zielona mila
i wiele innych...
1)Lot nad kukułczym gniazdem
2)Falling down
3)dom 1000 trupów
Filmy bardzo różne ale z pewnością bardzo dobre i rzadko
się powtarzające w tym rankingu a podobno taki był na początku zamysł
Jak ktoś wcześniej napisał, głupawy temat. Jeżeli autor zaproponował by np dodawanie filmów które nie znajdują się w top 100 a Waszym zdaniem na nie zasługują miało by to trochę więcej sensu, np jeden z moich ulubionych filmów : Paths of Glory
Szok, że tylko dwie osoby zauważyły, że był kiedyś ktoś taki jak Alfred Hitchcock.
"Psychoza" - tak, to chyba najlepszy film jaki widziałem, może ex-aequo z "Personą" Ingmara Bergmana. Już kończę, choć jeszcze kilka tytułów się tu pcha ;)
bardzo lubie trylogie indina jones jak i gwiezdne wojny dobry jest tez
Quest z van dammem i gladiator...nie jestem w stanie wskazac jakiegos
dominujacego filmu
powinny być jakieś kategorie,bo nie sposób wybrać jeden film.Inaczej trzeba patrzeć na "Skazani na Shawshank",a inaczej na "Requiem dla snu" czy "Leona zawodowca".
"Dobry, zły i brzydki" niech będzie, bo jeszcze nikt chyba nie podał tego arydzieła:(
Choć u mnie dominuje na równi z "Donnie Darko" i "Człowiekiem z blizną".
Wg mnie to kilka filmów: Skazani na Shawshank, Nietykalni, The Godfather, Maska, Władca Pierścieni, Forrest Gump i Leon Zawodowiec. Można by się kłócić, jak dla mnie te filmy to klasyki i kwalifikują się na 1 pozycji, z resztą - ulubione;) Pozdrawiam
Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ "FORREST GUMP" Dlaczego ten film ? To proste :
- REWELACYJNA TYTUŁOWA ROLA TOMA HANKSA (mój ulubiony aktor)
- UNIWERSALNE (ponadczasowe) CYTATY W KTÓRYCH KAŻDY ZNAJDZIE COŚ DLA SIEBIE
- ZNAKOMICIE WPLECIONE LOSY GUMPA W HISTORIĘ USA
- REWELACYJNA MUZYKA (soundtrack z filmu mam na mp3 =)
- I NIEZAPOMNIANA PUENTA : CZŁOWIEK, KTÓRY NIE WIELE ROZUMIE ROBI WIELKIE RZECZY KTÓRE ROZUMIEJĄ INNI .
***********KOCHAM TEN FILM***************
Zdecydowanie Scarface-Człowiek z blizną, klasyk. Genialna obsada-mam na myśli szczególnie role pierwszoplanową, którą grał jak pewnie wiecie pierwszy wśród aktorów Al Pacino. Film ma swoje lata mimo to zachwyca.
Ja myśle o trzech filmach, żadnego z nich nie jestem w stanie wyróżnić, każdy jest perfekcyjny:
-Mroczny Rycerz
-Gwiezdne Wojny
-Władca Pierścieni