Film może nie jest jakąś super produkcją, ale ma bardzo niepokojący typowy dla filmów o Freddym klimat. Na uwagę zasługuje też obsada aktorska.
Mam taką zasade ,że nie oceniam filmów których nie obejrze w całości,więc nie chce zaniżać oceny,ale komentarz musze wystawić.Film tak słaby,że poprostu nie dało sie oglądać,totalny gniot,po co wogóle takie filmy kręcić szkoda zachodu...
A ja nie rozumiem, czemu tak nisko oceniacie - mnie się bardzo podobał 8/10, super pomysł ze ściągnięciem "Nancy" i Roberta Englunda (no dobra, ale bez spoilerów). Oglądałam z lektorem i dobrze, że wrócili do ładniejszej wersji rymowanki "Raz, dwa, Freddy już cię ma...." bo w poprzedniej części byłam zła, jak...
No coz, widac reke mistrza i ojca Freddiego - Craven to zaczal i on tez
to zakonczyl.
Wiele razy spotkalem sie z zarzutami, ze za malo sie tu dzieje, ze za
malo trupow... To prawda, ofiary mozna policzyc na palcach jednej reki,
ale nigdy mi to nie przeszkadzalo. Ta czesc bardziej niz horrorem jest
dramatem....
10 lat po rozpoczeciu cyklu o Freddym Kruegerze do Koszmaru powrocil jego ojciec Wes Craven i jest to jak dla mnie jedna z najlepszych czesci zaraz po 1. Znakomita idea filmu o filmie, nastroj grozy podobny do pierwszej czesci cyklu. Zdecydowanie mniej komediowo i bajkowo od kontynuacji. Bardzo dobry powrot Freddyego.
Z uwagi na fakt, że udało mi się szczęśliwie przebrnąć przez 6 części przygód Freddy’ego, sięgnąłem po ostatnią. Całe szczęście, że mam to już za sobą. Po remake pierwszej części póki co sięgac nie zamierzam. Na początku zapowiadało się obiecująco. Sam pomysł na fabułę - nakręceniu filmu o wymknięciu sie Freddy’ego z...
więcej
Tylko strata czasu na tak niedorobiony horror,
śmieszne amatorskie sceny z dzieckiem,
a sceny strachu jak w teatrze.
Mam dziś do wyboru dwa filmy. O godzinie 23:30 na Tv puls leci hiszpański horror "Uciecz przeznaczeniu" a na tvn7, pół godziny wcześniej rozpoczyna się właśnie "Nowy koszmar Wesa Cravena". Co polecacie? Który z tych dwóch filmów lepiej jest zobaczyć?
Rzadko kiedy zdarza się tak, że jakiś horror mi się nie podoba! Tak było jednak w tym
przypadku! Nie wiem jak oceniłabym ten film nie oglądając poprzednich części. Ale
oglądałam. I nie wiem też jak można to coś porównywać do części pierwszej (w którymś
temacie ktoś to zrobił!!!). Jedynka i trójka to zdecydowanie...
W oczekiwaniu na remake kultowej serii horrorów, odświeżyłem sobie całą serię na DVD, gdyż jest to mój ulubiony cykl filmów grozy, a także występuje w nim mój ulubiony slasherowy zabójca – Fred Krueger.
Pierwsza i niedościgniona póki co część Wesa Cravena jest dla mnie dobrym filmem i rewelacyjnym horrorem....
Według mnie film przeciętny daje 7/10 maksymalnie. Najgorsza ze wszystkich części. Wszystko pogmatwane i oczywiście Freddy nie ten co kiedyś;/
Mam problem z "Koszmarami z ulicy Wiązów". Z wczesnej młodości pamiętałem kilka scen z koszmarów i uważałem je za dobre filmy. Gdy jakiś rok temu oglądałem pierwszą, tę najsłynniejszą część, nie widziałem już w niej ideału horroru, a zwykły przeciętniak (za chwilę nastąpi prawdziwa herezja) porównywalny z "Domem...
Część siódma ze względów przede wszystkim fabularnych dość moco odbiega od poprzedników.
Mamy bowiem film o filmie w filmie! Robert Englund pokazał nam się z ,,obu stron" tutaj i z każdej pokazał się idealnie. Efekty, muzyka i aktorstwo (u niektórych osób podwójne) prezentują się bardzo dobrze. Film całościowo jest...
na części 6. Ta część jest do niczego. Nie wiem po co ją nagrano:/ Tak samo jest z "Piątkiem 13". Seria kończy się wraz z częścią 9. "Jason X" to zupełnie coś innego jak dla mnie:/
Pzdr.
Całkiem nieźle to wymyślili, co prawda, naciągane, ale myślę, że wyszło to rezyserowi. Niestety, nie trzymało klimatu pierwowzorów, a szkoda, bo całkiem fajny horrorek by wyszedł. Ale polecam!!!