PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=542576}

Narodziny gwiazdy

A Star Is Born
7,4 192 311
ocen
7,4 10 1 192311
5,5 52
oceny krytyków
Narodziny gwiazdy
powrót do forum filmu Narodziny gwiazdy

Jestem z rocznika 1980, więc parę lat życia za mną i z wojen w necie o mojszą rację zwyczajnie wyrosłem. Dlatego postanowiłem wrzucać jeden post per film - jako głos przedstawiciela „starszyzny” ;)

Narodziny gwiazdy to film dla mnie szczególny. Głównie dlatego, że jestem muzykiem-amatorem więc sporo rzeczy, które w filmie widać, ja widziałem - i częściowo ich doświadczyłem :)

Kluczowe jest to, jak bardzo granie muzyki wysysa energię. To jest nie do uwierzenia. Każdy z nas widział kiedyś koncert kogoś, kto wyglądał jakby go tam nie było. Brak zaangażowania widać, prawda? Znacie te kapele weselne, które po raz tysięczny grają to samo i jest im trudno wykrzesać z siebie jakikolwiek entuzjazm. No więc wyobraźcie sobie że musicie to zrobić codziennie, setki razy, w trasie. Jeśli nie podołacie zadaniu przekazania emocji - ludzie uznają koncert za słaby. Ale żeby grać tak, że aż człowieka wewnętrznie „ciary przechodzą” - naprawdę trzeba się wysilić. To niesamowity wydatek energii i emocji.

Uwaga, dalej - trochę spoilerów!