PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=810167}

Joker

8,3 321 988
ocen
8,3 10 1 321988
7,0 63
oceny krytyków
Joker
powrót do forum filmu Joker

Film był zwyczajnie nudny.
Amerykanie po raz kolejny udowodnili, że dobry marketing i cała otoczka związana z możliwością rozruchów i nie wiadomo czego jeszcze sprawia, że można gówno w papierek owinąć a znajdą się tacy którzy będę pytali gdzie takie przysmaki podają i ile gwiazdek Michelina ma ta knajpa.

maran_hand

Nie znasz się, nic dziwnego w przypadku człowieka który ocenił Kobiety Mafii na 8 gwiazdek.

ocenił(a) film na 3
0wner2

No fakt, nie znam się. Moje oceny są subiektywne ale dzięki temu nie mam obawy by powiedzieć, że "król jest nagi".

maran_hand

Żeby subiektywnie ocenić Kobiety Mafii na 8 trzeba mieć narąbane pod kopułą bardziej niż Joker ;)

ocenił(a) film na 3
0wner2

A są szanse na to byś użył jakichś argumentów merytorycznych na poparcie własnej wypowiedzi? Opinia, gust, atak na rozmówcę, odwoływanie się do większości.. to jest odwrotność tego co powinno znaleźć się w sensownej rozmowie.

ocenił(a) film na 9
maran_hand

typie, nie żebym się wtrącał w tę fascynującą dyskusję, ale zarzucasz komuś ataki na rozmówcę i twierdzisz, że "tylko wyrażasz opinię", a piętro wyżej zaczynasz dyskusję sugerowaniem, że film to "gówno owinięte w papierek", a widzowie, którym się podobał, to amatorzy tegoż gówna. gdybyś zakończył myśl na tym, że twoim zdaniem film to gówno, no to spoko - twoja opinia. ale jeśli zaraz czepiasz się ludzi, którym się film podobał, no to nie dziw się, że dostajesz klapsa.

ocenił(a) film na 3
toperzniet

Masz rację, przepraszam jeśli ktoś się poczuł urażony. Nie o to mi chodziło.

ocenił(a) film na 10
maran_hand