Uważam, iż ta część jest zdecydowanie lepsza od pierwszej. Czuję tylko niedosyt co do postaci Quicksilvera, ponieważ wiązałam z nim wielkie nadzieje. Jest moim ulubionym superbohaterem i zaskoczyła mnie końcówka filmu.
zgadzam się też nie umiem zapomnieć tego co widziałem a powiem więcej ten film zrobił mi smaka na Civil War i na Ragnarok no i Infinity War :) zgadzam się :)
Dokładnie, ja też nie umiem się doczekać Civil War.. Czy w Infinity War spodziewać się reinkarnacji Quicksilvera? Czytałam, ze jest to możliwe..
No civil war to będzie bomba :) . Bardzo możliwe wiesz marvel lubi zaskakiwać więc to bardzo możliwe :)
Niestety Whedon twierdzi że na 100 % tej postaci już nie będzie ;( podobnie jak Feige.
Gunn ratuj mnie
Co racja to racja. Film bardzo mi się podobał. Też zaskoczyła mnie końcówka filmu i czuję niedosyt co do postaci Quicksilver'a.
Widocznie nie jest potrzebny w następnych filmach i według mnie to dobry ruch ze strony studia że go uśmiercili
Film lepszy od avengers? Przecież jest pocięty, ma mnóstwo niepełnych wątków, wyrzuca do kosza to co się działo w poprzednich częściach i to nawet nie całkowicie, główny zły to małe zagrożenie, na ten film dobrze się tylko patrzy.
Ja tam bawiłem się doskonale. 10 razy lepszy od pierwszej części. Nie zauważyłem, żeby coś się nie zgadzało z poprzednią częścią. Właśnie fakt, że gość zamierzający zniszczyć świat jest mniejszym z zagrożeń jest najlepszy. Oni sami są dla siebie największymi przeciwnikami.
YY co wyrzuca do kosza ? to że w IM 3 Tony zniszczył wszystkie zbroje ? Przecież ta cała armia w 3 była efektem jego bezsenności i lęków, z którymi się uporał co zostało pokazane w w scenie której je niszczy, i na końcu mówi "I'm Iron Man".
No właśnie nie mogę się niczego doszukać. Mi się tam wszystko zgadza, ale może coś przeoczyłem :)
No całkowicie się zgadzam. Pierwsza część już była świetna, ale ta jest zdecydowanie lepsza :)
dokładnie jeszcze Agentka Carter jak dla mnie :) Daredevil II sezon jeszcze Dafenders to akurat seriale ale czekam :)
Ja już skończyłem II sezon zamierzam odświeżać od jutra II Sezon
ostatnio skończyłem odświeżać Agentkę Carter
i Daredevila wczoraj skończyłem więc jestem na czysto :)
I pokazali to w wojnie bohaterów. Ileż można wałkować ten sam temat. Pewnie kolejne części będą znowu o ich rozterkach...
Jak dla mnie to film jest o wiele, naprawdę wiele lepszy niż część 1 :) Kwestia gustu ...
Lokiego będzie w Ragnaroku az nadto. Ale zgadzam się: walka Avengers z Lokim była super. Troche brakowało mi tego w drugiej części.
okej ale mimo to polecam :) 13 odcinków dla fana marvela :) dasz radę polecam w wolnym czasie nie pożałujesz :)
A dla mnie dwójka była gorsza.
Najlepsze są IM1, Avengers 1, Captain AMerica 2, Strażnicy galaktyki.
A zaraz za nimi dopiero Avengers 2.
najlepszy jest z tych wszystkich których wymieniłeś Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz...
Być może jest rzeczywiście najlepszy z dotychczasowych filmów Marvela.
Więc pewnie warto będzie też zobaczyć CA - Civil war w 2016.
dokładnie, chociaż żebyś mnie uznał znowu za fanboya czy kolesia który ogląda śmietnik to oczywiście Zimowy Żołnierz jest najlepszy w swojej kategorii :)
Iron Man 1 też świetny chociaż wolę drugą część jednak w drugiej części nie wykorzystano potencjału wroga Iron Mana i miał za mało czasu no i trochę zbytnio skupiono się na życiu towarzyskim Tonego
Strażników uwielbiam
co do Civil War jest na co czekać
a tak przy okazji obejrzyj Daredevila serial po prostu jak na marvela zajebisty, można rzec czyste DC
Dobrze zapowiadają się też Batman v Superman: Dawn of Justice,
Suicide Squad oraz Deadpool.
Tak na Batmana czekam bo jestem fanem DC po trailerze czuję że będzie lepszy od MoS Suicide Squad też liczę że będzie to genialny film :) no Deadpool będzie na bank na poziomie X men PKN na co liczę, Apocalypse też się niezle zapowiada czekam jeszcze na teaser trailer by się w ostateczności przekonać
jeśli chodzi o 2016 to najbardziej czekam na spin of gwiezdnych wojen oczywiście to będzie film roku mam nadzieję, i liczę na Assasina Creeda wreszcie :P
Też mam niedosyt i szkoda mi Quicksilvera, ale pewnie przeżyje... jakoś. Fajna postać ogólnie. Ta jego siostra to taka... no, dziwna właśnie i ogólnie ta 2ga część jest jakaś taka dziwna. Wszyscy psychicznie pokiereszowani, Stark jakiś nieswój, Thora mało, a ważny dla fabuły, czarny charakter zbyt emocjonalny. Przecież ten Ultron ma lepszą mimikę niż niejeden aktor :P przypominał mi momentami Davy'ego Jonesa xD
W sumie, nie wiadomo co z Hydrą, ale pewnie już sobie odpuszczą ten temat, bo wszystko idzie w inną stronę.
Jak chcesz wiedzieć co z Hydrą to oglądnij Agentów Tarczy
jeśli chodzi o psychikę bohaterów to przez zaklęcie Wandy byli inni
tak sceny z Thorem faktycznie wydają się pocięte miejscami no i brak Lokiego Thor był blady hehe :D
widziałam pewną informację na Tweeterze dotyczącą postaci Quicksilvera w kolejnych odsłonach filmów Marvel, i tam wyczytałam informację, że Aaron ma podpisany kontrakt na 3 filmy. Nie wiem na ile jest to prawdą, bo to było podane z konta "fanowskiego". Jeżeli będziecie mieli co do tego jakieś wiadomości, dawajcie znać