Sequele "Nie patrz w dół" w drodze na ekran. Powstaną dwie kolejne części

The Hollywood Reporter / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Sequele+%22Nie+patrz+w+d%C3%B3%C5%82%22+w+drodze+na+ekran.+Powstan%C4%85+dwie+kolejne+cz%C4%99%C5%9Bci-152658
Sequele "Nie patrz w dół" w drodze na ekran. Powstaną dwie kolejne części
W marcu informowaliśmy Was, że dreszczowiec "Nie patrz w dół" doczeka się kontynuacji. Teraz dowiedzieliśmy się, że odpowiedzialne za realizację filmu Capstone Studios dało zielone światło na realizację aż dwóch sequeli.

"Nie patrz w dół": szczegóły kolejnych filmów



Scott Mann, który był reżyserem i współscenarzystą oryginału, będzie producentem obu kontynuacji. Ponadto stanie za kamerą trzeciej części. Zdjęcia to "Nie patrz w dół 2" mają rozpocząć się w czerwcu 2024 roku.

W drugiej i trzeciej części powrócą bohaterki znane z oryginału. Jednocześnie twórcy zapowiadają wprowadzenie nowych postaci. Jestem podekscytowany, że kontynuujemy naszą przygodę i zamierzamy podnieść ją na wyższy poziom – deklaruje Mann - Planujemy wyjątkowe doświadczenie kinowe. Jestem niezmiernie wdzięczny moim współproducentom za poparcie tej wizji. Z niecierpliwością czekam na pracę z nowymi współpracownikami, a także na ponowne spotkanie z oryginalną ekipą. Oczywiście nie mogę się doczekać powrotu na plan filmowy tysiące stóp nad ziemią.


"Nie patrz w dół": wielki sukces za małe pieniądze



"Nie patrz w dół" to historia dwóch przyjaciółek, które postanawiają wspiąć się na jedną z najwyższych wież telewizyjnych w Ameryce. Dla Becky ma być to forma terapii po traumie, z kolei Hunter widzi w tym szansę na pozyskanie nowych obserwujących jej internetowego kanału. Wydaje się, że tak doświadczone sportsmenki bez trudu sprostają wyzwaniu, jednak jeden niewłaściwy krok omal nie kończy się tragedią. Gdy ciężko ranne zostają uwięzione 600 metrów nad ziemią, muszą znaleźć sposób by ściągnąć pomoc i przeżyć.

Film, który kosztował zaledwie 3 miliony dolarów, zarobił w kinach na całym świecie blisko 22 miliony. "Nie patrz w dół" okazało się również wielkim hitem na Netfliksie. Szczególnie spodobało się subskrybentom platformy w Wielkiej Brytanii, choć Netflix nie robił tam nic, by tytuł promować. Ostatnio dreszczowiec otrzymał również nominację do Złotego Koguta, czyli chińskiego odpowiednika Oscarów.

"Nie patrz w dół": zwiastun



Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones