Jak tam nastroje! Kawka wypita? Jakieś zmiany w osobistych spekulacjach? :) Osobiście kibicuję "Whiplash'owi" :) A wy?
Nie wiem, czy oceniaja pod wzgledem technicznym czy za fabule? Kibicowalem filmowi "Jak wytresowac smoka 2"
Lubezki na sto procent. Chociaż wolałbym Idę, bo zdjęcia to to, co w tym filmie było najlepsze
Nie nie nie, dla mnie za dużo grafiki w "Interstellar" co zabija naturalizm. A "Tajemnice lasu" czy ja wiem czy taka ładna scenografia była. Pamiętacie "Władcę Pierścienia" :)
Przecież to jest cała kwintesencja tego filmu. Ale nie czas na tłumaczenie o czym był film. Może szerzej to nazwijmy był antyblockbusterski.
To co sądzę o Birdmanie opisałam w jednym z tematów na filmwebie na stronie filmu :) Ale jesli lubisz to może Ci sie nie spodobać ;)
Tylko jak Ty sie pokatujesz moimi :D Ale pociesze Cię, popełniłam tam bardzo komiczna pomyłkę rzeczową :)
Birdman nie umywa sie do Idy, jednakże tutaj jest to opinia juz maksymalnie subiektywna. Zdjęcia Idy i Birdmana to zupełnie inne światy.
W Birdmanie wszystko jest jakby jedną kamerą i jednym ciągiem , zaś w Idzie wszelkie zdjęcia są w stałym miejscu i często się zmieniają .
Komentatorzy z C+ dobrze mówią, że Amerykanów skuteczniej uwiedzie tanie efekciarstwo "Birdmana", niż artyzm "Idy".
Akurat w tej kategorii od początku było wiadomo, że Ida ma małe szanse. No trudno. Cieszmy się, nie ma co marudzić.