Ah te jego filmy nienawistna 9, bękarty pokoju, Kill Dill, Pewnego razu w Paryżu, Bjango,Death Broof, miasto grzesia, Jack Drown, Trzy pokoje, Fulp Piction, I jego 1 film (ulubiony) Wściękłe koty. lubię tego reżysera
hey, can i sleep at your place if it's not over to late?
jego nonsensowna niedorzeczność spod paryża znowu zaskakuje. z jednej strony przywraca trochę zapomniany a pojemny i bardzo niegdyś godny gatunek, czy raczej podgatunek, tak zwanego hostage-movie
(rozpoczynając wyliczankę od lat pięćdziesiątych, lśniącymi...