a kolejne przeszkody coraz bardziej na siłę stawiane. Do tego polane to sosem romantycznym jakby było na to miejsce. I tak od oryginalności poszło to wszystko w schematy. Ale nie ma co narzekać bo film oferuje tyle ile się widz po nim spodziewa więc zawieść się nie sposób..
To jest jeden z moich ulubionych filmów sensacyjnych. Banalna historia, ale w jak rewelacyjny sposob opowiedziana! Przykuwa do fotela od początku do końca. Świetne zdjęcia i muzyka, oraz dobrze zagrany szkoda że druga część była gorsza
jak podrywa dziób i leci... i leci... ponoć piętnaście metrów, po czym ląduje po drugiej stronie z dużym zapasem. Takie rzeczy tylko w Ameryce. No i jeszcze w Ugandzie znanej z podobnych produkcji... Boki zrywać. Gawiedź to uwielbia... ;-)))
fruwa w powietrzu ponad piętnastometrową przerwą w jezdni, niczym ET na rowerku na tle księżyca w pełni, zadzierając dziób jak startujący concorde...;-)
Prawa fizyki nie obowiązują tu od pierwszej minuty do ostatniej, nie wiadomo tylko czemu filmweb zalicza ten film do gatunku "sensacja", zamiast s-f, choć po prawdzie...
Magiczny rok .
"SPEED" Jana De Bonta , "PRAWDZIWE KŁAMSTWA" Jamesa Camerona , "MAVERICK" Richarda Donnera , "GLINIARZ Z BEVERLY HILLS 3" Johna Landisa , "UCIECZKA GANGSTERA" Rogera Donaldsona , "GWIEZDNE WROTA" Rolanda Emmericha , "DZIKA RZEKA" Curtisa Hansona , "STRAŻNIK CZASU" Petera Hyamsa , "NA ZABÓJCZEJ ZIEMI"...